Social media   

Sumienne prowadzenie social mediów jest zatem niezwykle ważne dla wszystkich firm, klinik i gabinetów – niezależnie od tego, jak długo działają na rynku. 

Prowadzenie social mediów

Dzięki aktywnemu prowadzeniu profili społecznościowych Twojej placówki medycznej, dużo łatwiej jest znaleźć nowych klientów i dotrzeć do nich z ofertą. Social media posłużą do przekierowywania użytkowników na stronę, zaciekawienia odbiorców nowym wpisem blogowym, przekazania wartości edukacyjnej, pochwalenia się efektami swojej pracy lub poinformowania o nowych usługach.

Istotna jest regularność

Rzetelność, regularność oraz spójność w prowadzeniu działań na platformach społecznościowych zwiększają zaufanie klientów do marki, a Tobie pozwalają wypracować pozycję doświadczonego specjalisty, chwalącego się efektami swojej pracy. To z kolei często wpływa na podjęcie decyzji o skorzystaniu ze świadczonych przez Ciebie lub Twoją klinikę usług. Nie tylko popularność marki, ale przede wszystkim jej zaangażowanie i przejrzysta komunikacja budują wiarygodność.

Co zyskujesz?

Warsztaty prowadzone przez Łukasza Laskowskiego, trenera firmy szkoleniowej POZIOM 4, pozwalają nabyć odpowiednie kompetencje i rozwinąć umiejętności, które umożliwią obsługę Twoich klientów na najwyższym poziomie. W ofercie znajdują się cztery szkolenia o zróżnicowanych programach odpowiadających na potrzeby specjalistów pracujących z pacjentami.

Szerokie grono odbiorców

Według zeszłorocznych danych, w Polsce na platformie społecznościowej Facebook zarejestrowanych jest ponad 17 milionów użytkowników. To duże (a właściwie ogromne) grono odbiorców, a każdy z nich potencjalnie może stać się Twoim klientem lub pacjentem prowadzonej placówki medycznej – jeśli tylko pokażesz, że wiesz, jak odpowiedzieć na jego potrzeby.

Budowanie wizerunku eksperta i wiarygodności firmy

Publikując merytoryczne, przydatne dla odbiorców treści, kształtujesz wizerunek Twojej placówki jako eksperta w branży medycznej. Rozwiązując problemy i dostarczając odpowiedzi na nurtujące pacjentów pytania, budujesz zaufanie do prowadzonej przez Ciebie działalności, co w efekcie staje się podstawą do podjęcia decyzji o skorzystaniu z Twoich usług. Masz również doskonałą przestrzeń do promowania ciekawych wpisów blogowych.

Zwiększenie ekspozycji Twojej placówki w Internecie

Potencjał strony internetowej Twojej placówki w pozyskiwaniu nowych klientów nie będzie wykorzystany, jeśli nie wesprzesz go działaniami w social mediach. Platformy społecznościowe znacznie zwiększają ekspozycję każdej marki w Internecie. Dzięki prowadzonym działaniom możesz przekierować ruch z profilu na stronę internetową, a tym samym zadbać o lepszą kondycję SEO witryny i zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Szybka forma komunikacji

Wielką zaletą mediów społecznościowych jest umożliwienie bezpośredniej komunikacji z odbiorcami. Twoja strona to nie tylko miejsce służące komentowaniu i wyrażaniu własnych opinii na temat świadczonych przez Ciebie usług, ale przede wszystkim: sposób na szybką, a zarazem profesjonalną obsługę zapytań!

Taka forma komunikacji znacząco skraca dystans między specjalistą a pacjentem, co niejako ośmiela użytkowników do poruszania różnych kwestii i zadawania pytań. Co więcej, strona Twojej placówki w social mediach to idealna przestrzeń do informowania klientów lub pacjentów o pakietach promocyjnych bądź oferowanych nowościach.

Prowadzenie kampanii marketingowych

Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu reklam Facebook Ads zyskujesz możliwość trafiania do coraz szerszego grona odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. Niezależnie, czy prowadzisz prywatną praktykę, klinikę, placówkę fizjoterapii czy gabinet stomatologiczny – precyzyjnie przygotowany “lejek marketingowy” ma na celu dotarcie do potencjalnych zainteresowanych Twoimi usługami. Efektywna kampania pozwoli na zwiększenie zaangażowania odbiorców i świadomości marki, a także wzrost sprzedaży.

Nie masz czasu lub pomysłu na angażujące i systematyczne prowadzenie social mediów Twojej placówki? Oddaj media społecznościowe w ręce specjalistów, którzy swoje doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych przekują w rozwój Twojej firmy oraz rosnące zainteresowanie oferowanymi usługami.

Chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości

Formularz kontaktowy

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.