Social media
Sumienne prowadzenie social mediów jest zatem niezwykle ważne dla wszystkich firm, klinik i gabinetów – niezależnie od tego, jak długo działają na rynku.
Prowadzenie social mediów
Dzięki aktywnemu prowadzeniu profili społecznościowych Twojej placówki medycznej, dużo łatwiej jest znaleźć nowych klientów i dotrzeć do nich z ofertą. Social media posłużą do przekierowywania użytkowników na stronę, zaciekawienia odbiorców nowym wpisem blogowym, przekazania wartości edukacyjnej, pochwalenia się efektami swojej pracy lub poinformowania o nowych usługach.
Istotna jest regularność
Rzetelność, regularność oraz spójność w prowadzeniu działań na platformach społecznościowych zwiększają zaufanie klientów do marki, a Tobie pozwalają wypracować pozycję doświadczonego specjalisty, chwalącego się efektami swojej pracy. To z kolei często wpływa na podjęcie decyzji o skorzystaniu ze świadczonych przez Ciebie lub Twoją klinikę usług. Nie tylko popularność marki, ale przede wszystkim jej zaangażowanie i przejrzysta komunikacja budują wiarygodność.
Co zyskujesz?
Warsztaty prowadzone przez Łukasza Laskowskiego, trenera firmy szkoleniowej POZIOM 4, pozwalają nabyć odpowiednie kompetencje i rozwinąć umiejętności, które umożliwią obsługę Twoich klientów na najwyższym poziomie. W ofercie znajdują się cztery szkolenia o zróżnicowanych programach odpowiadających na potrzeby specjalistów pracujących z pacjentami.
Szerokie grono odbiorców
Według zeszłorocznych danych, w Polsce na platformie społecznościowej Facebook zarejestrowanych jest ponad 17 milionów użytkowników. To duże (a właściwie ogromne) grono odbiorców, a każdy z nich potencjalnie może stać się Twoim klientem lub pacjentem prowadzonej placówki medycznej – jeśli tylko pokażesz, że wiesz, jak odpowiedzieć na jego potrzeby.
Budowanie wizerunku eksperta i wiarygodności firmy
Publikując merytoryczne, przydatne dla odbiorców treści, kształtujesz wizerunek Twojej placówki jako eksperta w branży medycznej. Rozwiązując problemy i dostarczając odpowiedzi na nurtujące pacjentów pytania, budujesz zaufanie do prowadzonej przez Ciebie działalności, co w efekcie staje się podstawą do podjęcia decyzji o skorzystaniu z Twoich usług. Masz również doskonałą przestrzeń do promowania ciekawych wpisów blogowych.
Zwiększenie ekspozycji Twojej placówki w Internecie
Potencjał strony internetowej Twojej placówki w pozyskiwaniu nowych klientów nie będzie wykorzystany, jeśli nie wesprzesz go działaniami w social mediach. Platformy społecznościowe znacznie zwiększają ekspozycję każdej marki w Internecie. Dzięki prowadzonym działaniom możesz przekierować ruch z profilu na stronę internetową, a tym samym zadbać o lepszą kondycję SEO witryny i zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania.
Szybka forma komunikacji
Wielką zaletą mediów społecznościowych jest umożliwienie bezpośredniej komunikacji z odbiorcami. Twoja strona to nie tylko miejsce służące komentowaniu i wyrażaniu własnych opinii na temat świadczonych przez Ciebie usług, ale przede wszystkim: sposób na szybką, a zarazem profesjonalną obsługę zapytań!
Taka forma komunikacji znacząco skraca dystans między specjalistą a pacjentem, co niejako ośmiela użytkowników do poruszania różnych kwestii i zadawania pytań. Co więcej, strona Twojej placówki w social mediach to idealna przestrzeń do informowania klientów lub pacjentów o pakietach promocyjnych bądź oferowanych nowościach.
Prowadzenie kampanii marketingowych
Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu reklam Facebook Ads zyskujesz możliwość trafiania do coraz szerszego grona odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. Niezależnie, czy prowadzisz prywatną praktykę, klinikę, placówkę fizjoterapii czy gabinet stomatologiczny – precyzyjnie przygotowany “lejek marketingowy” ma na celu dotarcie do potencjalnych zainteresowanych Twoimi usługami. Efektywna kampania pozwoli na zwiększenie zaangażowania odbiorców i świadomości marki, a także wzrost sprzedaży.
Nie masz czasu lub pomysłu na angażujące i systematyczne prowadzenie social mediów Twojej placówki? Oddaj media społecznościowe w ręce specjalistów, którzy swoje doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych przekują w rozwój Twojej firmy oraz rosnące zainteresowanie oferowanymi usługami.

Chcesz wiedzieć więcej?
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości
Formularz kontaktowy
Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.