eGabinet to najlepsze oprogramowanie medyczne dla Twojej placówki.

Nasze oprogramowanie dla przychodni sprawdza się zarówno w małych lokalnych przychodniach jak i dużych specjalistycznych ośrodkach zatrudniających wielu pracowników. Niezależnie od tego ilu posiadasz lekarzy, dzięki intuicyjnej obsłudze program do rejestracji pacjentów w przychodni ułatwi Twojej recepcji szybką rejestrację nowego pacjenta w naszym elektronicznym kalendarzu. Wgląd do niego ma każda uprawniona osoba mająca dostęp do komputera lub smartfona, niezależnie od lokalizacji, w której się znajduje. Lekarze dzięki dostępowi do konta ze swoimi wizytami zyskują przejrzystość i łatwość pracy. eGabinet to specjalistyczne oprogramowanie medyczne dla przychodni, które za cel stawiają sobie usprawnienie procesu rejestracji i płynnej obsługi pacjenta. Jest to możliwe dzięki funkcjonalności udostępnionej w aplikacji medycznej eGabinet.

Ułatwiamy zarządzanie kliniką

Oprogramowanie dla placówek medycznych

Nowoczesne technologie szturmem zdobywają wszystkie dziedziny życia i biznesu. Papierowa kartoteka nieubłaganie staje się elementem przeszłości. Nasze oprogramowanie dla przychodni lekarskich daje Ci możliwość zastąpienia papierowej kartoteki przez prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej. W elektronicznej dokumentacji medycznej można umieścić wszystkie informacje o stanie zdrowia pacjenta, a także dodać załączniki. Pełna baza pacjentów umożliwia łatwe zarządzanie kartoteką i danymi, dzięki czemu w dokumentacji medycznej panuje porządek.

Dla lekarza w przychodni

Program do obsługi przychodni eGabinet daje lekarzowi możliwość samodzielnej decyzji o strukturze pól w formularzu wizyty, co powoduje, że czas potrzebny na obsługę pacjenta znacznie się skraca. Lekarz ma także opcję bezpośredniego wystawienia i wydrukowania e-recepty w oparciu o aktualną bazę leków. Wystawienie e-recepty zajmuje lekarzowi mniej niż 14 sekund! Dzięki temu lekarze mają więcej czasu, a Twoja placówka medyczna może obsłużyć więcej pacjentów. Baza leków pochodzi z systemu P1, który jest odpowiedzialny za cały system e-recepty. Uzupełnienie chorób pacjenta jest dodatkowo ułatwione dzięki integracji z międzynarodową klasyfikacją chorób (ICD-10). Wystarczy, że lekarz zacznie wpisywać nazwę choroby, a system sam zacznie podpowiadać chorobę wraz z jej przypisanym numerem.

Po zakończeniu wizyty pacjent otrzymuje wydrukowane zalecenia i informacje o lekach nie musząc się więcej zastanawiać jak je dawkować. Po wystawieniu e-recepty pacjent automatycznie otrzymuje także powiadomienie SMS lub E-mail z kodem e-recepty (w zależności od tego, co jest uzupełnione w kartotece).

Integracja eWUŚ pozwala na sprawdzenie statusu ubezpieczenia świadczeniobiorcy, dzięki czemu Twoi pracownicy nie muszą przechodzić między aplikacjami, aby wiedzieć jaką odpłatność przy recepcie wybrać.

Ułatwienia dla recepcji i pacjentów

Umówienie wizyty w aplikacji eGabinet zajmuje kilka sekund. Wystarczy wyszukać z bazy pacjenta (lub dodać nowego), wybrać usługę i wizyta jest gotowa. Wiemy, jak bardzo czas jest cenny, dlatego upraszczamy wszystkie procesy w Twojej przychodni. Komunikacja z pacjentem przebiega w sposób automatyczny i nowoczesny. Powiadomienia SMS i e-mail wysyłane są przy każdej zarejestrowanej, zmienionej i odwołanej wizycie. Wystarczy, że pacjent zostawi odpowiednie dane kontaktowe. Ponadto pacjenci otrzymują przypomnienie przed zbliżającym się terminem wizyty, dzięki czemu nie zapominają o niej, są bardziej punktualni i mniej skorzy do rezygnacji z wizyty. Powyższe rozwiązania pozwalają na obsłużenie większej liczby pacjentów w Twojej przychodni lekarskiej. Możemy również zdradzić, że dzięki stałemu kontaktowi przychodniami, które skorzystały z naszej oferty, średnia punktualność klientów zwiększyła się o 70%, a nie pojawianie się pacjentów na umówioną wizytę zmalało do około 8% w skali miesiąca.

W aplikacji dostępna jest opcja zarządzania zasobami, takimi jak gabinety, czy urządzenia medyczne. Przypisywanie zasobów do wizyty daje możliwość kontroli nad tymi, które są obecnie niedostępne. Jeśli Twoja przychodnia posiada grupy pacjentów, to funkcję zasobów możesz wykorzystać w ten sam sposób.

Korzyści dla Twojej przychodni

Prosty interfejs aplikacji to jedna z głównych zalet eGabinetu. Pracownicy nie muszą uczyć się aplikacji, bo wszystkie procesy zostały dokładnie przemyślane i zaprojektowane razem z innymi adminami klinik, lekarzami i recepcją. Nawiązując z nami współpracę możesz mieć pewność, że wysłuchamy Twoich potrzeb i wspólnie znajdziemy rozwiązanie, które będzie odpowiadało działalności Twojej przychodni. Bardzo dobrze wiemy jak wielkie znaczenie mają nawet najmniejsze gesty. Z eGabinet możesz także zaplanować marketing przychodni dzięki kampaniom SMS lub email, co zwiększy liczbę lojalnych pacjentów. Narzędzie to umożliwia wysyłanie informacji o rabatach, promocjach, życzeń z okazji urodzin lub powiadomień e-mail z zaleceniami po wizycie. Utrzymywanie takiego stałego kontaktu z pacjentami podnosi nie tylko poziom zaufania do przychodni lekarskiej a także i jej prestiż. To wszystko gwarantuje jedyny w swoim rodzaju program do obsługi przychodni.

Chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości

Formularz kontaktowy

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.