Polityka prywatności

Firma eGabinet Sp.z o. o. jako administrator danych osobowych dba o ich bezpieczeństwo. Są one szczególne szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Inspektorem Danych Osobowych zgłoszonym do Urzędu Ochrony Danych Osobowych jest Piotr Strychalski – [email protected]

1. Dlaczego zbieramy dane osobowe i co z nimi robimy?

Egabinet.pl przetwarza dane osobowe użytkowników na podstawie i w związku z zawartą umową o świadczenie usług drogą elektroniczną. Wykorzystujemy wyłącznie dane osobowe, które udostępniasz bezpośrednio. Może to być wynikiem np. rejestracji do Placówki medycznej w naszym serwisie internetowym.

Egabinet.pl przetwarza dane osobowe użytkownika na podstawie usprawiedliwionych interesów – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dotyczy to w szczególności przetwarzania danych osobowych w celach informowania użytkownika o umówionej wizycie, przypomnienia o terminie wizyty lub jej odwołaniu.

Używamy m. in. następujących danych:
– imienia i nazwiska użytkownika;
– numeru telefonu;
– adresu rozliczeniowego;
– adresu e-mail;
– numeru PESEL
– informacji o płatności;
– adresu IP.

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Brak podania danych osobowych uniemożliwi egabinet.pl świadczenie usług. Natomiast zgoda użytkownika na przetwarzanie danych osobowych w zakresie danych o stanie zdrowia jest niezbędna do zarezerwowania terminu wizyty w wybranej Placówce. Brak zgody uniemożliwi zarezerwowanie terminu wizyty.

2. Bezpieczeństwo

Wszystkie informacje, przekazywane przez użytkownika chronimy najnowocześniejszymi technikami. Stosujemy rozwiązania techniczne i organizacyjne, których celem jest  zabezpieczenie danych osobowych, w szczególności:

  • Metody kryptograficzne
  • Monitorowanie infrastruktury informatycznej pod kątem bezpieczeństwa,
  • Kontrolowanie dostępu do danych w ramach spółki Egabinet

3. Okresy przechowywania

Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, przez cały okres obowiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Po tym okresie dane osobowe zostaną usunięte, chyba że wystąpi konieczność ich przechowywania z powodów prawnych np. przepisów podatkowych.

4. Cele

Dane, które od Ciebie otrzymujemy, używamy w poniższych celach:

  • świadczenie na rzecz użytkownika usług opisanych w Regulaminie,
  • realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  • umożliwienie użytkownikowi zarezerwowania terminu wizyty w wybranej Placówce medycznej i przekazanie użytkownikowi informacji na temat wizyty, w szczególności poprzez powiadomienie sms i e-mail o rezerwacji terminu wizyty, przypomnienie sms i e-mail o terminie wizyty, powiadomienie sms i e-mail o odwołaniu terminu wizyty.
  • zadawanie pytań oraz umożliwienie korespondencji elektronicznej z Placówką medyczną.
  • newsletter / SMS z informacjami o aktualnościach,
  • marketingowych i operacyjnych (badania jakości wykonanych usług),
  • pytania dotyczące świadczenia przez egabinet.pl usług,
  • dane dotyczące lokalizacji – aby zagwarantować jeszcze lepsze, czasami musimy zbierać dane o lokalizacji (GPS).

5. Strony trzecie

W celu realizacji rejestracji wizyty w wybranej Placówce medycznej, dane osobowe użytkownika podane podczas rezerwacji zostaną przekazane tej Placówce. Przekazane w ten sposób dane osobowe mogą być widoczne dla osób zatrudnionych w Placówce takich jak lekarze, pielęgniarki, recepcjonistki, pomoc medyczna.

W niektórych przypadkach możemy udostępniać dane firmom, z którymi współpracujemy, tzw. „strony trzecie”. Firmy te pomagają nam właściwie świadczyć usługi. Są to między innymi:

  • firmy księgowe oraz kancelarie prawne,
  • firmy świadczące usługi informatyczne, w tym obsługujące serwery, z których korzysta egabinet.pl,
  • firmy świadczące usługi telekomunikacyjne – wysyłki sms oraz e-mail,
  • Dostawcy oprogramowania do nawigacji / mapowania, takich jak Google Maps (w zakresie przetwarzania danych lokalizacyjnych),
  • Dostawcy usług statystycznych, takich jak Google Analytics, (w zakresie badania i analizy sposobu korzystania z naszej witryny).

6. Pliki cookie

Używamy plików cookie i robimy to po to, aby nasza serwis internetowy działał optymalnie.

  1. Operator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Placówki Medycznej (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Pliki cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Operatora lub innych podmiotów.
  2. Operator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Placówki Medycznej, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach: statystycznych, marketingowych oraz zapewnienia prawidłowego działania Serwisu, a w szczególności utrzymania sesji po zalogowaniu i rozpoznania Placówki Medycznej przy kolejnej sesji.
  3. Operator informuje Placówkę Medyczną, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Placówki Medycznej.
  4. Operator wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Placówkę Medyczną usunięte po ich zapisaniu przez Operatora, poprzez: odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Placówka Medyczna.
  5. Pod poniższymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
    • Firefox: support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
    • Opera: help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html,
    • Internet Explorer: windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11,
    • Chrome: support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl.
  6. Operator informuje także Placówki Medyczne, że zmiana konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia lub ogranicza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Placówki Medycznej może spowodować ograniczenia funkcjonalności Aplikacji. Do podobnych skutków może prowadzić wykasowanie plików cookies w trakcie świadczenia usługi. Może to powodować brak możliwości zalogowania się do Aplikacji lub przerwanie sesji po zalogowaniu.

7. Zmiana polityki prywatności

Aktualizacja niniejszej polityki prywatności ma na celu informowanie użytkowników o wykorzystaniu danych osobowych w najlepszy możliwy sposób, dlatego zalecamy jej regularne czytanie.

8. Przeglądanie, zmienianie, usuwanie danych i inne kwestie

Możesz wysłać prośbę o przeglądanie, edytowanie, usuwanie lub przesłanie swoich danych osobowych. Możesz sprawdzić, jakie dane nam udostępniłeś, czy Twoje dane są poprawne, oraz możesz ograniczyć ich użycie.

Usunięcie danych wymaga wysłania wiadomości e-mail z tematem „Usuń konto” do Inspektora Danych Osobowych na adres [email protected].

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej polityki ochrony prywatności, skontaktuj się z naszym Inspektorem Danych Osobowych, wysyłając e-mail na adres [email protected] lub korespondencyjnie na adres spółki: Egabinet sp. z o. o. ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-110 Puławy.