Szkolenia
Kompetencje miękkie to umiejętności społeczne i interpersonalne mające istotny wpływ na kontakty międzyludzkie i relacje z pracownikami bądź klientami.
Z jakimi problemami zmaga się personel medyczny?
Zarówno prywatne, jak i publiczne placówki świadczące usługi medyczne każdego dnia borykają się z różnymi, mniej lub bardziej wymagającymi zadaniami. Placówki medyczne to nie tylko odpowiednio przygotowane miejsce i specjalistyczny sprzęt, ale przede wszystkim wykwalifikowani specjaliści: ludzie. W skład personelu medycznego wchodzą:
- lekarze,
- pielęgniarki,
- położne,
- ratownicy,
- fizjoterapeuci,
- dietetycy,
Wszystkie wyżej wymienione osoby na co dzień obcują ze swoimi współpracownikami, ale w głównej mierze mają styczność z pacjentami. Każdy z nich jest inny, ma różne potrzeby, zmaga się z określonymi problemami.
Dlatego też potrzeba profesjonalnego, a zarazem indywidualnego podejścia do każdego pacjenta jest ogromna. Ważne zatem, by wraz z rozwojem zawodowym rosły kompetencje społeczne i umiejętności komunikacyjne personelu medycznego.
Odpowiedzią na rosnącą potrzebę rozwijania kompetencji społeczno-komunikacyjnych zespołu są odpowiednio przeprowadzone szkolenia.
Skuteczne, trwałe warsztaty powinny
zakładać cztery podstawowe elementy:
1
Rzetelną diagnozę potrzeb
Opartą na realnych sytuacjach personelu z pacjentami i współpracownikami.
2
Praktykę szkoleniową
Przygotowanie personelu do wdrażania w ich relacje z pacjentami i współpracownikami konkretnych narzędzi.
3
Plan pracy wdrożeniowej
Czyli pilnowanie efektów wspólnych działań i celów.
4
Wsparcie dla osób zarządzających
Co otrzymujesz, biorąc udział w szkoleniach oferowanych przez program eGabinet?
- Wzmocnienie efektów pracy z pacjentami, dobrej obsługi pacjenta, właściwego rekomendowania lepszych rozwiązań dla pacjentów.
- Skuteczne narzędzia i techniki pracy dostosowane do specyfiki pracy zespołu.
- Wzmocnienie kompetencji pracowników - nawet do poziomu skutecznych nawyków
- Najbardziej aktualną wiedzę i rozwój umiejętności personelu w oparciu o najlepsze standardy pracy z pacjentami.
- Dostępność trenerów-praktyków przez cały czas trwania projektu.
- Materiały dydaktyczne w postaci: skryptu, materiału poszkoleniowego, planu działań wdrożeniowych, fotorelacji.
- Pracę personelu na realnych sytuacjach i wdrożenie planu działań.
- Dostęp do wartościowych, zindywidualizowanych materiałów online (audiobooki, ebooki, filmy instruktażowe związane z tematyką szkolenia).
Chcesz wiedzieć więcej?
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości
Formularz kontaktowy
Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.