Szkolenia

Kompetencje miękkie to umiejętności społeczne i interpersonalne mające istotny wpływ na kontakty międzyludzkie i relacje z pracownikami bądź klientami.

Z jakimi problemami zmaga się personel medyczny?

Zarówno prywatne, jak i publiczne placówki świadczące usługi medyczne każdego dnia borykają się z różnymi, mniej lub bardziej wymagającymi zadaniami. Placówki medyczne to nie tylko odpowiednio przygotowane miejsce i specjalistyczny sprzęt, ale przede wszystkim wykwalifikowani specjaliści: ludzie. W skład personelu medycznego wchodzą:

  • lekarze,
  • pielęgniarki,
  • położne,
  • ratownicy,
  • fizjoterapeuci,
  • dietetycy,

Wszystkie wyżej wymienione osoby na co dzień obcują ze swoimi współpracownikami, ale w głównej mierze mają styczność z pacjentami. Każdy z nich jest inny, ma różne potrzeby, zmaga się z określonymi problemami.

Dlatego też potrzeba profesjonalnego, a zarazem indywidualnego podejścia do każdego pacjenta jest ogromna. Ważne zatem, by wraz z rozwojem zawodowym rosły kompetencje społeczne i umiejętności komunikacyjne personelu medycznego.

Odpowiedzią na rosnącą potrzebę rozwijania kompetencji społeczno-komunikacyjnych zespołu są odpowiednio przeprowadzone szkolenia.

Skuteczne, trwałe warsztaty powinny
zakładać cztery podstawowe elementy:

1

Rzetelną diagnozę potrzeb

Opartą na realnych sytuacjach personelu z pacjentami
i współpracownikami.

2

Praktykę szkoleniową

Przygotowanie personelu do wdrażania w ich relacje z pacjentami i współpracownikami konkretnych narzędzi.

3

Plan pracy wdrożeniowej

Czyli pilnowanie efektów wspólnych działań i celów.

4

Wsparcie dla osób zarządzających

Co otrzymujesz, biorąc udział w szkoleniach oferowanych przez program eGabinet?

Chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości

Formularz kontaktowy

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.