Elektroniczny kalendarz wizyt

Elektroniczny kalendarz wizyt to nowoczesne i wygodne narzędzie do planowania zarówno dla pracowników rejestracji, jak i lekarzy Nasz kalendarz jest intuicyjnym w obsłudze systemem, który pozwala w przejrzysty i czytelny sposób nie tylko umawiać pacjentów, ale także rezerwować potrzebne podczas wizyty zasoby kliniki lub gabinetu.

Dostęp do kalendarza z każdego urządzenia

Dzięki kalendarzowi każdy upoważniony do niego użytkownik połączony z Internetem ma do niego wgląd z wybranych przez siebie urządzeń. Oznacza to, że niezależnie od tego czy korzystasz z urządzenia iOS czy Android, czy jesteś w Polsce, czy za granicą. Dostęp do kalendarza jest z dowolnego urządzenia, które ma połączenie z internetem.

 

Planowanie wizyt w kalendarzu

Umawianie wizyt w kalendarzu jest szybkie i proste. Jeśli dodasz wizytę przez kliknięcie w kafelek na kalendarzu to automatycznie ustawi się kalendarz, data i godzina rozpoczęcia. Pozostanie wyszukać pacjenta z bazy kliniki (lub dodać nowego) i wybrać odpowiednią usługę. .Czas zakończenia wizyty ustawi się automatycznie (na podstawie czasu trwania usługi). Wyświetlimy odpowiedni komunikat, przed dodaniem wizyty do kalendarza, że termin jest dostępny lub niedostępny. Cały proces trwa kilka sekund i sprawia, że zarządzanie wizytami jest przyjemne dla recepcji. Bezpośrednio po rejestracji pacjent otrzymuje powiadomienie SMS o rezerwacji terminu. System wysyła automatycznie pacjentowi przypomnienie o zbliżającej się wizycie i jeśli zostanie ona zmieniona lub odwołana.

Wpisujesz i zapominasz!
My przypominamy za Ciebie

Nasz kalendarz można wyświetlać w trzech wygodnych widokach: dnia, tygodnia roboczego, tygodnia 7 dni oraz widok agendy.
Na widokach kalendarza widać w jakich godzinach przyjmuje lekarz, aby móc szybko dodać wizytę do konkretnego kalendarza.

Kalendarze lekarzy

Aby ułatwić pracę rejestracji każdy lekarz może mieć przypisany kolor, dzięki czemu identyfikacja wizyt przebiega szybko. Lekarz może mieć przypisanych wiele kalendarzy, jednak zazwyczaj w przychodni tworzony jest jeden, w którym umawiane są wizyty. Poprzez rejestrację wizyty do kalendarza, tworzy się powiązanie pomiędzy lekarzem a pacjentem, co powoduje, że lekarz po zalogowaniu na swoje konto widzi tylko swoich pacjentów i tylko swoje wizyty. Wyjątkiem jest, jeśli pacjent ma wizytę u dwóch różnych lekarzy w jednej przychodni. Lekarze będą widzieli pełną kartotekę pacjenta, aby móc sprawnie podejmować decyzje o leczeniu.

Elektroniczny kalendarz w połączeniu z elektroniczną dokumentacją pacjenta daje lekarzowi pełen przegląd dotychczasowej historii, umówionej wizyty i zaleconych leków. Wizyty mają kilka statusów: nowa (wizyta zarejestrowana w kalendarzu), w trakcie (rozpoczęta przez lekarza), zamknięta (zakończona przez lekarza) i odwołana (wizyta odwołana, usunięta z kalendarza).

elektroniczny kalendarz wizyt

Elektroniczny kalendarz online

Elektroniczny kalendarz wizyt daje również możliwość podglądu zasobów wykorzystywanych w klinice lub gabinecie. Do wizyty można przypisać konkretny zasób, który może być gabinetem lub urządzeniem medycznym. Zasoby mogą być sprawdzane między kalendarzami, co oznacza, że jeśli dany zasób (urządzenie lub gabinet) jest w danym czasie zajęty to wyświetlimy taką informację przy dodawaniu wizyty. Ta funkcja ma ogromne znaczenie przy planowaniu wykorzystania gabinetów lub urządzeń medycznych, a szczególnie przy wizytach, które wymagają użycia specjalistycznego sprzętu, który nie znajduje się w standardowym wyposażeniu – np. aparatu RTG, elektrokardiografu, ultrasonografu, etc.

Dzięki tej funkcjonalności unikamy sytuacji źle zaplanowanych wizyt, w czasie których u dwóch różnych lekarzy potrzebne są te same zasoby i jedna z wizyt albo się nie odbywa albo musi czekać do zakończenia użytkowania potrzebnego zasobu. Po dodaniu wizyty do kalendarza z wykorzystaniem konkretnego zasobu, jest on w systemie blokowany na czas trwania umówionej wizyty. Rejestracja wie, że nie może wykorzystać go w tym czasie i może zaplanować kolejnego pacjenta na inną godzinę, w której dany zasób nie będzie wykorzystywany.

Sprawdzanie zasobów nie jest konieczne i można je wyłączyć w ustawieniach konkretnego zasobu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Dołożymy wszelkich starań, by rozwiać Twoje wątpliwości

Formularz kontaktowy

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej, jak to tylko możliwe.