Jak reklamować klinikę w wyszukiwarce Google?

 In Klinika

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce, która dociera do 96% internautów – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius w lipcu 2016 roku.

Spowodowane jest to głównie tym, że pierwszym etapem przy procesie zakupu jest zbieranie informacji przez nabywcę. To jeden z głównych powodów, dla których przychodnie medyczne powinny reklamować się właśnie w wyszukiwarce Google.

Narzędzie, które to umożliwia nazywa się Google Ads –  system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli konkurencja w Twoim regionie jest bardzo wysoka, skorzystanie z tego narzędzia spowoduje wyróżnienie się wśród niej, a także zwiększy świadomość Twojej marki wśród potencjalnych klientów.

Załóżmy, że Twoja placówka znajduje się w Warszawie i specjalizuje się w stomatologii lub ma najlepszych specjalistów w tej dziedzinie. Kiedy potencjalny klient wpisze w Google ‘dobry lekarz stomatologia Warszawa’ to strona www Twojej placówki może pojawić się jako pierwszy wynik. To powoduje, że klient ma już styczność z Twoją kliniką i jest większe prawdopodobieństwo, że kliknie właśnie w link do Twojej strony www.

Poniżej na zdjęciu przedstawiona jest przykładowa reklama Google, gdzie po wpisaniu frazy ‘oprogramowanie medyczne’ pojawiła się reklama programu eGabinet.pl. Przy linku strony pojawia się mały prostokąt informujący o tym, że pozycja w wyszukiwarce osiągana jest dzięki reklamie w Google Ads.

Przy tworzeniu reklam w Google Ads znaczenie ma kilka kwestii:

  • Słowa kluczowe – frazy, na które klinika się reklamuje
  • Jakość reklamy – dopasowanie reklamy do oczekiwań szukających
  • Docelowa strona www – treści strony odpowiadające na zapytania

Aby dowiedzieć się jak zbudować skuteczną reklamę kliniki, kliknij tutaj.

 

Ostantie Wpisy